Uitloggen
Het nieuws voor suppliers en distributors van promotionele producten in de Benelux.
 

« Terug naar NewZ

PSI reikt Sustainability Awards uit

Vorige week reikte de PSI voor de derde maal de PSI Sustainability Awards uit in het Kurhaus in Wiesbaden (Duitsland). Er waren 90 genomineerden en 15 prijswinnaars in een groot aantal categorieën voor ecologische en duurzame producten, bedrijven of campagnes in de promotionele productenindustrie. Nieuw zijn de twee special awards voor Influencer of the Year en de meest duurzame start up.

De awards gingen naar (Economic Excellence) BIC Graphic Europe, (Environmental Excellence) Schwan Stabilo Promotion Products, (Social Excellence) Halfar System, (Environment Initiative) Halfar System, (Social Initiative) Brand Addition, (Sustainable Product) Fare Schirmwerk, (Sustainable Product Set) BIC Graphic Europe, (Sustainable Product Line) Schwan-STABILO Promotion Products, (Sustainable Product – Writing Instruments) uma, (Sustainable Product – Paper) Zettler-Kalender, (Sustainable Product – Textiles) Samoa Regenponchos, (Sustainable Campaign) EMSA, (Sustainable Company) Schneider Schreibgeräte, (#Infuencer of the Year) PF Concept, (Start Up) Just so Clothing.
Meer info: www.psi-messe.com

Eerder Newz

  • Activiteit

    PPP, ProComm en MVO Nederland op bezoek bij MOB

    In samenwerking met MVO Nederland hebben branchevereniging Platform Promotional Products en Procomm een paar weken geleden een bezoek gebracht aan Mid Ocean Brands in Barneveld. Insteek was om andere branches inzicht te geven in verantwoord ketenbeheer.

  • Activiteit

    010 Area Live: innovatie in live-communicatie

    010 AREA LIVE, is een nieuw event dat innovaties op het gebied van live communicatie tastbaar maakt. De eerste editie vindt plaats op 16 en 17 mei 2018 in Rotterdam Ahoy, tegelijk met PromZ.live. Organisator is Het Portaal Uitgevers en het initiatief wordt ondersteund door Rotterdam Partners en Rotterdam Ahoy.

  • Activiteit

    Compacon opent vestiging in Frankrijk

    Begin dit jaar werd distributeur Compacon overgenomen door Plato Groep, waartoe ook Clipper Gifts en IGO behoren. Daarmee werd ook invulling gegeven aan de internationale ambitie om de activiteiten van Compacon binnen Europa verder uit te rollen. Met de opening van een Franse vestiging is nu een eerste stap gezet richting internationale markt.

  • Activiteit

    Macma Nederland wordt Norvald

    Erik Alma en zijn vrouw Nikki hebben na 14 jaar de activiteiten van Macma Nederland overgenomen en zetten deze voort onder de naam Norvald. Geleidelijk aan verschijnt het nieuwe logo (naast het Macma-logo), een andere vormgeving en een nieuwe pay-off. De belangrijkste taak blijft vooralsnog het leveren van de producten van Macma Nederland, aldus Erik Alma.

  • Activiteit

    Intensivering samenwerking MOB en Skross

    Mid Ocean Brands heeft aangekondigd dat de bestaande samenwerking met het Zwitserse merk Skross, een gerenommeerde onderneming op het gebied van kwalitatief hoogstaande reisadapters, is geïntensiveerd.