Uitloggen
Het nieuws voor suppliers en distributors van promotionele producten in de Benelux.
 

« Terug naar NewZ

Miguel Sanchez Diaz werkzaam bij PF Concept

Miguel Sanchez Diaz is nu werkzaam bij PF Concept als Global Sourcing Specialist voor het value segment (het goedkopere segment promotionele producten). Hij werkt vanuit Roelofarendsveen. Sanchez Diaz was eerder werkzaam bij Makito, waar hij verantwoordelijk was voor sourcing en procurement.

PF Concept stelt o.a.: ‘Miguel will define and work out sourcing plans and tactics to support our growth strategy for our value segment business in both the US and Europe. Miguel will be positioned in our PF office in the Netherlands and will also work closely with Jeff Brown in his capacity as Head of Global PD.’

Eerder Newz

  • Activiteit

    PPP, ProComm en MVO Nederland op bezoek bij MOB

    In samenwerking met MVO Nederland hebben branchevereniging Platform Promotional Products en Procomm een paar weken geleden een bezoek gebracht aan Mid Ocean Brands in Barneveld. Insteek was om andere branches inzicht te geven in verantwoord ketenbeheer.

  • Activiteit

    010 Area Live: innovatie in live-communicatie

    010 AREA LIVE, is een nieuw event dat innovaties op het gebied van live communicatie tastbaar maakt. De eerste editie vindt plaats op 16 en 17 mei 2018 in Rotterdam Ahoy, tegelijk met PromZ.live. Organisator is Het Portaal Uitgevers en het initiatief wordt ondersteund door Rotterdam Partners en Rotterdam Ahoy.

  • Activiteit

    Compacon opent vestiging in Frankrijk

    Begin dit jaar werd distributeur Compacon overgenomen door Plato Groep, waartoe ook Clipper Gifts en IGO behoren. Daarmee werd ook invulling gegeven aan de internationale ambitie om de activiteiten van Compacon binnen Europa verder uit te rollen. Met de opening van een Franse vestiging is nu een eerste stap gezet richting internationale markt.

  • Activiteit

    Macma Nederland wordt Norvald

    Erik Alma en zijn vrouw Nikki hebben na 14 jaar de activiteiten van Macma Nederland overgenomen en zetten deze voort onder de naam Norvald. Geleidelijk aan verschijnt het nieuwe logo (naast het Macma-logo), een andere vormgeving en een nieuwe pay-off. De belangrijkste taak blijft vooralsnog het leveren van de producten van Macma Nederland, aldus Erik Alma.

  • Activiteit

    Intensivering samenwerking MOB en Skross

    Mid Ocean Brands heeft aangekondigd dat de bestaande samenwerking met het Zwitserse merk Skross, een gerenommeerde onderneming op het gebied van kwalitatief hoogstaande reisadapters, is geïntensiveerd.