Het Portaal lanceert PromZ.live - Promzvak

Het Portaal lanceert PromZ.live

‘Wegens succes vernieuwd. We gaan ervan uit dat de som meer is dan het geheel der delen. De drie beurzen PromZ Event, Je Klant in Beweging en RelatieZ gaan in 2017 op in PromZ.live. Op een nieuwe locatie en nieuwe data: Ahoy Rotterdam, 10 en 11 mei,’ aldus organisator John Swaab van Het Portaal.

De branche van premiums, relatie- en eindejaarsgeschenken is een dynamische en creatieve branche. In de nieuwe opzet PromZ.live kunnen exposanten die eigentijdse dynamiek en creatieve atmosfeer overbrengen en kunnen bezoekers die (ook letterlijk) ervaren. Op PromZ.live kunnen bezoekers (de professionals uit het bedrijfsleven, overheden en non-profit sector) kennis maken met een uiteenlopend scala van facetten van promotionele producten, relatiegeschenken, loyalty en actiemarketing. Zo is er ruimte voor demonstraties, workshops en tentoonstellingen. De seminars krijgen de vorm van een ‘silent disco’ in een speciale lounge.
 

Interactie
‘De laatste jaren zien we steeds meer jonge(re) inkopers en marketeers naar onze beurzen komen. De doelgroep verjongt zich, en dat is goed voor de toekomst van de branche en de spelers in die branche. Het Portaal wil distributeurs het podium geven dat past bij de millenials van de huidige ‘werkvloeren’ en de generatie Z die er aan komt. De generaties voor wie delen, interactie en beleving kernwoorden zijn. PromZ.live spoort bezoekers aan om actief deel te nemen aan het evenement, en kennis en ervaring op een speelse manier op te doen en uit te wisselen,’ vertelt Swaab.
Hij vervolgt: ‘Ahoy Rotterdam past bij hun lifestyle. Deze jonge professionals associëren Ahoy  meer met een festival  dan met een vakbeurs, en die beleving willen we overbrengen, terwijl we in feite wel een vakbeurs neerzetten. Ook kunnen we in Rotterdam meer bezoekers verwachten uit die regio en het zuiden van het land, meer dan mogelijk was in Utrecht, waar we in de voorgaande jaren neerstreken.’
 

Breder evenement

PromZ.live wordt een breed opgezet evenement, onder meer door de integratie van de vakbeurs voor eindejaarsgeschenken/relatiegeschenken RelatieZ en een grotere rol voor het vakgebied actiemarketing, waarvoor afgelopen jaar tijdens PromZ Event een pilot werd gedaan met de actiemarketingbeurs Je Klant in Beweging (ism vakvereniging Demeter).

In totaal krijgt PromZ.live special interest segmenten: de gadgetzone, de specialistenstraat, het BrandZ pavilion, het machinepark, de seminarlounge en het actiemarketingplein.

Meer informatie: www.promz.live of bel met Het Portaal 075 – 6475747.